Genom att surfa vidare på denna sida godkänner du vår
Ring: 035 22 77 33
Prisvärd produkt!
455 Recensioner
Skriv en recension!
Golvvärmebutiken
Ibland har vi kampanjpriser från leverantör som endast gäller vissa datum. Tyvärr har vår säljare tydligen missat detta i kommunikation med dig. Då detta är vårt misstag så skall vi alltid stå för den offert du har om giltighetstiden gäller. Kontakta kundsupport om det fortfarande är aktuellt så löser vi det.
Hej, Jag kan inte hitta din order av komplett system endast en reservdel som köpts i höstas. Jag ber att du mejlar in underlag på när systemet köptes in från början samt en kort beskrivning av vad som inte fungerar med reservdelen du köpt så tar vi det vidare med tillverkaren.
Hej Ewa, Jag kan inte hitta någon kund med ditt efternamn i vårt system. Så jag kan inte se detaljerna. Men har du mottagit en sändning där det framgår att det va 6 kolli i transporten så skall speditören ha full koll på var de andra paketen är, det kan tex ligga på en annan lastbil. Men om det är 2 av 6 artiklar som är levererade från oss så ber jag dig kontakta vår support via mail så löser vi tydlig information om status.
Vi erbjöd dig att lösa en retursedel för din pall. Men du krävde att vi skulle stå för returfrakten. Vi betalar inte för returfrakt vid ångrat köp därför nekade vi detta. Så här i eftehand kan jag tycka det hade varit bättre om du kontaktat oss och frågat om råd innan beställning. Hoppas du ändå hittade en lösning som fungerade för dig.
Det står faktiskt även i produktbeskrivningen att den inte rekommenderas till känsliga underlag. Maximala effekten på mattan är bara 150W så är det ett kallt rum så är det inte säkert att effekten räcker fullt ut. Jag föreslår att komplettera med ett litet element istället för att ersätta med element. Gällande skadorna så får du gärna kontakta kundsupport om det.
Hej Klara, Tråkigt att höra. Men vad jag kan se så har du endast haft kontakt med kundsupport som bett dig fylla i ett dokument för att ta reklamationen vidare internt här. Då vi aldrig fått svar så har ärendet inte gått vidare till någon handläggare för reklamationen.
Förutom att du tydligen gick till Ahlsell innan du vände dig till oss så är jag klart glad över ditt omdöme! :-)
Hej Joakim, Jag är väldigt ledsen att du haft en dålig upplevelse med köp hos oss. Det är en extremt stökig höst med extrema leveransproblem som ständigt förändras. Kundsupport har svårt att se mer än om en vara finns på lager eller inte när man pratar med kund. Vi kan ha tusentals artiklar på lager en dag men kommer inte den planerade leveransen så kan det vara helt slut bara någon dag senare. Det är tyvärr det som drabbat dig. Du bör dock ha fått information från oss att det va en försening. Den biten skall fungera. Jag skall undersöka varför detta inte skett och försöka förbättra rutinerna. Fakturan bör du inte ha fått innan vi levererade från vårt lager?
Hej Dimitrios, Tack för ditt fina omdöme! Väldigt roligt att se att du hittade vad du behövde hos oss!
Hej Gustav, Jag hittar inte din order så jag vet tyvärr inte vad du beställt eller vad som kan ha hänt med din order. Just nu råder det globala problem med material och leveranser inom bygghandelsprodukter då det är brist på stål, trä och plast. Detta leder tyvärr till att vissa produkter tar slut. Jag ställer mig lite frågande till att vi skulle ha lovat något utanför våra vanliga köpvillkor? Att vi skulle vara dryga i telefon tar jag som en allvarlig anmärkning och vi skall absolut gå igenom våra rutiner igen. Vi skall givetvis aldrig upplevas som otrevliga eller dryga i telefon!
Du har fått en offert på reglerelektronik och beställt utifrån den vad jag kan se. Du bör i samband med kommunikationen om offert fått svar på de frågor du hade. Ibland kan det dock bli frågor om rent eltekniska installationsfrågor då skall vi hänvisa till en behörig installatör. Har du fortfarande frågor om produkten eller funderingar så är du givetvis välkommen att kontakta kundsupport via mail så hjälper vi naturligtvis gärna till!
Jag vet inte riktigt vilken produkt du har beställt men vi har svårt att påverka leverantörerna och deras utformning av manualer. Men vi gör vad vi kan för att välja produkter som är begripliga.
Hej Magnus, Vi försöker inte skryta med snabba leveranser. Vi får mycket kundomdömen om att vi är snabba på att leverera. Det är klart roligt när kunder är nöjda men det är faktiskt ganska frustrerande att det ständigt är detta vi får bra och dåliga omdömen för. Det vi önskar att vi fick betyg på är egentligen vår support, vårt utbud och vårt tekniska kunnande. Jag kan tyvärr inte se vilken produkt du har beställt men det är ibland så att delar tar slut hos vår leverantör och det ställer till oväntade problem för oss. Jag ber om ursäkt för att detta drabbat dig och hoppas att du ändå är nöjd med din produkt och ev support du fått av oss.
Det är tyvärr oklart vad som hänt i samband med transport av din beställning, det tog ovanligt lång tid till Jokkmokk. DHL hade inte heller någon sändningsinfo som riktigt gick att söka på därav dålig information från oss. Vi ber om ursäkt för detta. Det skall dock vara levererat nu. Vi har samtidigt fått en avbeställning av dig. Det ärendet är fortfarande öppet. Kontakta oss via mail så löser vi en retursedel och återbetalning av hela beloppet.